Saturday 28 April 2012

Sabun Glutathione




Harga customer rm47.00
Harga pasaran rm 50.00 to 60.00

Gluta Gold Glutathione Soap

THE BEST SKIN WHITENING IN JAPAN 135 grams,
Active Ingredients: Glutathione, Grapeseed extract, Vitamin C, Alpha Lipoic Acid A soap especially formulated for extra skin whitening. With the best of skin whiteners available. Will also keep the skin young and beautiful. 

Cara penggunaan:-

Boleh guna di wajah dan badan. Basuh kawasan muka dengan sabun gluta gold dan bilas seperti biasa. Pakai pelembab yang sesuai selepas itu Memadai pakai sehari sekali semasa mandi pagi




Harga Customer rm 42.00
Harga pasaran rm50.00



GLUTA PRIME GHS GLUTATHIONE SOAP
fOR ANTI AGING AND SKIN WHITENING

The new product that comes in a bar soap is more enhanced to totally answer the need to ward off the imperceptible signs of aging, stress and harmful elements in our skin. 

WHITENING & ANTI-AGING SOAP with three potent ingredients that make more wonders to beauty lovers.: GLUTATHIONE, GRAPESEED, ALPHA LIPOIC ACID& VITAMIN C 

GLUTATHIONE: proven to diminish the skin imperfection, dark spots, and blemishes.

ALPHA LIPOIC ACID it is said that it helps to prevent and combat fine lines and wrinkles. It can help to treat scars and it can help to enhance the effect of other antioxidants to protect the skin against free radicals and give the skin a healthy glow.

GRAPESEED EXTRACT: It has moisturizing and nourishing properties. Used by experts and beauty affecionados for hundred of years. Grapeseed oil which from the seeds as a by-product of manufactured wine is best absorbed into the skin and is good oil for acne and oily skin.

VITAMIN C: is of course man’s best protection against common skin imperfection like acne, blackheads and etc. combined these four and you get the wonders of our NEW GLUTATHIONE SOAP.
Sabun ini berkesan kepada meraka yg mempunyai oily skin.  Di cadangkan  kepada yg mempunyai muka yg sgt berminyak ,jerawat dan parut yg banyak.




 
Gluta - C Intense Whitening Soap

Harga Customer rm 29.00
Harga Pasaran rm35.00

Menjadikan Kulit lebih putih, halus dan kelihatan muda seluruhnya!! 

Gluta-C Intense Whitening Soap merupakan sabun pembersihan mendalam yang lembut, bukan sahaja membersihkan malah berkesan memutihkan serta melembabkan kulit dengan kombinasi hebat dari anti-oksida Glutathione dan vitamin C.

Glutathione membantu menterbalikkan pengeluaran melanin yang menyebabkan bintik-bintik hitam, kulit tidak sekata dan noda. Vitamin C membantu memperbaiki penampilan kulit dan menjadikan kulit yang lebih sihat dan lebih putih.

·         GLYCOSTECH
Pantas dan cepat meresap di dalam kulit dengan menggunakan teknologi Perancis. Gluta-C soap cepat meresap oleh kulit dan terus berkerja ke peringkat lebih dalam walaupun selepas dibilas.

·         Kebaikkan Produk Yang Lain
Pembersihan lembut hingga ke dalam kulit.

·         Anti-bakteria
Gluta-C Intensive Whitening Soap menjadikan kulit bersih, sihat, cantik dan berbau segar sepanjang hari. Untuk mencapai hasil pemutihan yang optimum gunakan rangkaian produk Gluta-C Intense Whitening secara menyeluruh.





 Glutathione Whitening Soap - IHB 

Harga Customer rm50.00
Harga Pasaran rm60.00


Beauty.. Radiant.. Perfection..

Formula rahasia diciptakan melalui penelitian intensif dan mendalam yang terbukti selamat dan efektif membuat kulit lebih putih dan cerah. Dengan kombinasi lengkap dari bahan aktif, Radiant Skin Soap membantu mengurangkan dan mencegah bintik hitam, jerawat, dan freckles. Bukan seperti sabun muka yang biasa, Radiant Skin Soap memelihara dan melindungi kulit anda dari radikal bebas. Memiliki anti-oksidan kuat yang membantu anda untuk mempertahankan kulit agar tetap kelihatan muda. Untuk kulit yg lebih cerah, gunakan Radiant Skin Soap setiap hari dan hindari paparan sinar matahari untuk mencapai hasil yang terbaik.
Cara Penggunaan:
·         Untuk muka: Basahkan kulit muka terlebih dahulu. Gosokkan sabun dengan tapak tangan hingga buih keluar, sapukan ke muka dengan gerakan memutar, urut kulit muka dalam 1 hingga dua minit. Bilas muka hingga bersih.
·         Untuk badan: Basahkan tubuh. Gosokkan sabun dengan tapak tangan hingga buih keluar. Sapukan buih ke seluruh tubuh, biarkan selama 2 - 5 minit dan bilas.

















1 comments:

Unknown said...

Gluta Prime GSH brape 1 plus postage???

Post a Comment